سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۴:۱۳

رکن‌الدین جوادی در همایش صنعت نفت دانش بنیان؛
صادرات روزانه نفت خام به مرز ۲ میلیون بشکه می رسد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، با اشاره به اینکه مجموع صادرات نفت خام و میعانات گازی هم اکنون از ۲ میلیون بشکه گذشته است گفت: تا خرداد ماه روزانه ۲ میلیون بشکه نفت خام صادر می کنیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش «صنعت نفت دانش بنیان؛ تبلور اجرای اقتصاد مقاومتی» از افزایش تولید و صادرات نفت خام ایران خبر داد. وی با اشاره به اینکه پس از اجرای برجام صادرات نفت خام و میعانات گازی در حال افزایش است گفت: در اردیبهشت ماه شاهد افزایش صادرات نفت خام تا مرز ۲ میلیون بشکه در روز خواهیم بود.

اروپا؛ مشتری ۳۵ درصد نفت صادراتی ایران
جوادی از افزایش صادرات میعانات گازی در پسا برجام خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌های صادراتی ایران، صادرات میعانات گازی ۱۰ درصد در ماه‌های آتی افزایش می‌یابد. وی از برنامه‌های افزایش تولید نفت خام شرکت ملی نفت ایران یاد کرد و گفت: هم اکنون تولید ما از مرز سه میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز گذشته است و با توجه به اینکه صادرات نفت خام در خرداد ماه به ۲ میلیون بشکه در روز می‌رسد، برنامه‌های افزایش تولید نیز برای پوشش این افزایش صادرات به دنبال داریم. معاون وزیر نفت همچنین به مشتریان نفت خام ایران اشاره کرد و گفت: هم اکنون پس از برداشته شدن تحریم‌ها، علاوه بر مشتریان سنتی، اروپایی‌ها نیز مشتری نفت ایران هستند و هم اکنون ۳۵ درصد از نفت صادراتی ما به مقصد اروپا بارگیری می‌شود.



  کد خبر : 1485
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :